灵魂非审阿咩

【所以作品暂不开放授权转载,如有特别邀请或约稿请私信,谢谢!!】

新浪微博@海陆空三用羊
以前是用来堆刀剑相关的,现在啥都放了【】

昵称是阿咩,真的不用叫我太太,我会很害怕的哈哈。

love me love me not

非常喜欢这首歌,好想做mad()

magnolia

作曲 : Guriri,
作词 : 申东辉,
Your lie lies on frozen lips.
你的谎言在苍白的花瓣凋零之时,
As pale petals bout to fall off.
摊在你那冰冻的嘴唇上,
Hopefully I'll get used to this,
希望我已经习惯,
hoax that our lovemade.
这因爱而生的骗局,
Wind whines through broken tips.
风通过残破的废墟,
As our memories die off
.泣诉著我们消亡的记忆
Hopefully you'll get used to my,
希望你已经习惯,
Hugs meaning goodbye.
拥抱象征着离别,
Loves me,loves me not.
对我还有眷恋之情吗,
Tried to get a rise out of,
你锲而不舍地追问著,
magnolia petals but soon scattered them over you.
不久木兰花瓣已经遍布了你的身旁,
Watch me fall and drop away.
你眼睁睁看著我点点陨落,
Full of tears shall be stream.
泪终将汇成河,
Life ends up La-cri-mo-sa
.我的生命只成为一阵哭泣,
Shattered heart, burnt my life out.
我破碎的心灵把我的生命烧尽,
Why you still my remedy
.为什么你还是我的解药,
Loves me,loves me not.
对我还有眷恋之情吗?
Tried to get a rise out of,
你锲而不舍地追问著,
magnolia petals but soon scattered them over you.
不久木兰花瓣已经遍布了你的身旁,
Watch me fall and drop away.
你眼睁睁看著我点点陨落,
Hear me cry.
听着我的哭声,
Our love's dead dried.
只因我们的感情已终焉。

评论(3)

热度(80)

© 灵魂非审阿咩 | Powered by LOFTER